رفتن به محتوای اصلی
x

اطلاعيه شماره 1- مصاحبه دکتری عمران ورودی سال 1401

ضمن عرض تبريک وآرزوی موفقیت، به اطلاع داوطلبان واجد الشرایط مصاحبه دکتری می رساند :

روزهای مصاحبه دانشکده مهندسی عمران در گرايش هاي مختلف مطابق جدول شماره 1 می باشد. لازم به ذکر است مصاحبه به صورت حضوري بوده و داوطلبان بايد در زمان تعيين شده براي مصاحبه فرد (مطابق جدول زمانبندی مصاحبه که در اطلاعيه هاي بعدي متعاقبا اطلاع رسانی می گردد) در محل دانشکده مهندسي عمران (اتاق شورا) حضور داشته باشند.

"خواهشمند است داوطلبان محترم به موارد ذیل دقت فرمایند"

  1. داوطلبان محترم اصل يا کپي خوانا از مدارکي که در سامانه بارگذاري نموده اند را حتما در روز مصاحبه به همراه داشته باشند.
  2. داوطلبانی که جهت کسری مدارک با آنها تماس گرفته مي شود، لازم است کسری مدارک خود را حتما در روز مصاحبه به همراه داشته و به دفتر تحصيلات  تکميلي دانشکده تحويل دهند تا حقي از آنها ضايع نگردد.
  3. به منظور عدم درج غيبت براي داوطلب در زمان مصاحبه، داوطلبان بايد در زمان مصاحبه حتما در محل دانشکده حضور داشته باشند.
  4. داوطلبان محترم باید ابتدا با مطالعه ليست اسامي اساتيد داراي ظرفيت براي دکتري سال 1401، و تکميل فرم پرسشنامه تعیین استاد راهنما (از  اینجا دانلود نمائيد) تنها با انتخاب از بين اساتيد نام برده شده در ليست و تکمیل کامل تمام قسمتهای فرم، اين فرم تکميل شده را در روز مصاحبه به دفتر تحصيلات تکميلي دانشکده (سرکار خانم قناعت) تحويل دهند. بديهي است عدم تحويل اين فرم و يا فرمهاي ناقص و يا تکميل شده با اسامي غير از اسامي موجود در ليست اسامي اساتيد فاقد اعتبار بوده و در فرايند نمره دهي مصاحبه لحاظ مي گردد.

راههای ارتباطی با تحصیلات تکمیلی دانشکده عمران :

کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشکده "ساناز قناعت : 33913854- 031

سرپرست تحصیلات تکمیلی دانشکده " دکتر هستی هاشمی نژاد"  : 33913833-031

ایمیل کارشناس تحصیلات تکمیلی  : higher.education@of.iut.ac.ir

ایمیل سرپرست تحصیلات تکمیلی دانشکده:  hhasheminejad@iut.ac.ir

 

تحت نظارت وف ایرانی