رفتن به محتوای اصلی
x

اطلاعیه شماره 1- مصاحبه دکتری عمران ورودی سال 1400

اطلاعیه شماره 1- مصاحبه دکتری عمران ورودی سال 1400

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان محترم به اطلاع داوطلبان واجد الشرایط مصاحبه دکتری می رساند :

روزهای مصاحبه دانشکده مهندسی عمران سه شنبه و چهار شنبه  26و 25 خرداد ماه می باشد. جدول زمانبندی مصاحبه به همراه لینک حضور در جلسه و لیست اساتید دارای ظرفیت برای دکتری سال 1400 طی اطلاعیه ای که روز چهارشنبه  19 خرداد ماه بر روی وب سایت دانشکده بارگذاری میگردد، به اطلاع داوطلبان محترم خواهد رسید.

"خواهشمند است داوطلبان محترم به موارد ذیل دقت فرمایند"

  1. داوطلبانی که از طریق پیامک، کسری مدارک برایشان ارسال شده است ، کسری مدارک خود را هر چه سریعتر به آدرس ایمیل higher.education@of.iut.ac.ir   ارسال نمایند . لازم به ذکراست آن دسته از داوطلبانی که مدارک ناقص ارسال نموده باشند ، نوبت مصاحبه آنها به تعویق خواهد افتاد.
  2. به منظور برگزاری  هر چه بهترمصاحبه، داوطلبان محترم باید دارای امکانات صوتی و تصویری و اینترنت پر سرعت جهت  شرکت در جلسه مصاحبه باشند.
  3. داوطلبان محترم باید فرم پرسشنامه تعیین استاد راهنما را از  اینجا دانلود نموده و پس از تکمیل کامل تمام قسمتهای فرم ، اسکن یا تصویر آن را حداکثر تا پایان  روزسه شنبه  25 خرداد ماه به آدرس ایمیل higher.education@of.iut.ac.ir   با موضوع پرسشنامه تعیین استاد راهنما ارسال نمایند .

لازم به ذکر است اسامی اساتید نوشته شده در این پرسشنامه باید بر اساس لیست اساتید دارای ظرفیت دانشکده که در روز چهارشنبه 19 خرداد ماه اعلام میگردد باشد.

  1. باتوجه به قطعی مکرر برق، خواهشمند است تمهیدات لازم برای روش ­­های جایگزین اتصال به اینترنت را در نظر داشته باشید.

راههای ارتباطی با تحصیلات تکمیلی دانشکده عمران :

کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشکده "رویا حقی "  : 33913854- 031

سرپرست تحصیلات تکمیلی دانشکده " دکتر هستی هاشمی نژاد"  : 33913833-031

ایمیل کارشناس تحصیلات تکمیلی  : higher.education@of.iut.ac.ir

ایمیل سرپرست تحصیلات تکمیلی دانشکده:  hhasheminejad@iut.ac.ir

تحت نظارت وف ایرانی